Mijn eenmalige gift – hét alternatief voor de Acceptgiro
Sinds 1 juni van dit jaar is de Acceptgiro verdwenen, maar maakt u zich geen zorgen. Met Mijn eenmalige gift kunt u net zo makkelijk en vertrouwd een donatie aan het Zuid-Hollands Landschap overmaken.
Wat betekent dat voor u als donateur?
Vanaf nu ontvangt u geen Acceptgiro meer van het Zuid-Hollands Landschap, maar Mijn eenmalige gift. Met dit formulier kunt u op 2 manieren uw donatie doen. Bent u gewend om uw betalingen handmatig in te vullen en op te sturen naar uw bank? Dan kunt u dat blijven doen. Het enige verschil met de Acceptgiro is dat u uw ingevulde Mijn eenmalige gift betaling opstuurt naar het goede doel en niet naar uw bank. U kunt hiervoor ook de meegestuurde Antwoordenvelop gebruiken.
Betaalt u liever digitaal? Ook dat is geen probleem met Mijn eenmalige gift. U kunt de betaalinformatie op Mijn eenmalige gift eenvoudig overnemen, zodat u uw gift via internetbankieren overmaakt. Of, nog eenvoudiger: scan de QR-code met uw mobiele telefoon.
De opvolger van de Acceptgiro heet Mijn eenmalige gift
Sinds 1 juni is de Acceptgiro verdwenen. Dit betekent dat alle banken (en dus ook uw bank) na 1 juni geen Acceptgiro’s meer verwerken. We hebben als goede doelen samen gewerkt aan een alternatief. Goede doelen vragen voortaan om een bijdrage voor hun werk via Mijn eenmalige gift. Hiermee kunt u net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan het goede doel van uw keuze overmaken.
Meer informatie
Marie-Lousie Govers Relatiebeheerder
Heeft u nog vragen over het verdwijnen van de acceptgirokaart en bovenstaande alternatieven? Neem dan contact met mij op. Dat kan via telefoonnummer 06 – 82 81 51 24 of via e-mail m.govers@zhl.nl. Ik help u graag verder!
Marie-Lousie Govers Relatiebeheerder
Goede doelen Nederland
Deze informatie kunt u ook lezen bij de brancheorganisatie voor goede doelen in Nederland, plus een aantal veelgestelde vragen.